تدوین سند بخش معدن با ۱۷ راهبرد اصلی در ۶ حوزه

بی بدیل پرداز: مدیرکل برنامه ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از تدوین سند استراتژیک بخش معدن با 17 راهبرد در 6 حوزه آگاهی داد.
تدوین سند بخش معدن با ۱۷ راهبرد اصلی در ۶ حوزه

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از مهر به نقل از سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، مهندس رضا جدیدی با اشاره به اینکه جزییات سند استراتژیک بخش معدن کشور با همکاری معاونت معدنی وزارت صمت، سازمان ایمیدرو و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور درحال تدوین است، اظهار داشت: این سند دارای ۱۷ راهبرد در عرصه های اکتشاف، استخراج، بهره برداری، سرمایه گذاری، هوشمندسازی معادن و تحول دیجیتال است.
وی درباره ی خاصیت شایان توجه این سند، اظهار داشت: کار از شروع سال ۱۴۰۲ شروع شده و برای تدوین آن از ظرفیتهای نخبگان دانشگاهی و بخش خصوصی بهره گرفته می شود و این سند با شناسایی لطمه ها و تنگناهای بخش معدن بصورت کاملا اجرائی و عملی قادر خواهد بود مشکلات این بخش را به حداقل برساند.
مدیرکل برنامه ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در ادامه این سند را کاملا سندی اجرائی دانست که تشریفات اسناد برنامه را ندارد و کاملا مشخص می کند که چه اقدامات حیاتی در بخش های مختلف نیاز است که اجرا شود.
جدیدی ضمن اظهار امیدواری نسبت به این که هر اقدامی از این پس ذیل راهبردهای این سند انجام و پایش می شود، اشاره کرد: این سند با پشتوانه علمی و کارشناسی که دارد، کاملا قابل اجراست و بدون شک پیشرفت بخش معدن در همه بخش ها از نتایج تدوین آن خواهد بود.


منبع:

زمان: 11:15:47
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 136
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل