تامین سرمایه طرح های فناورانه شرکت ها توسط ستاد علوم شناختی

بی بدیل پرداز: ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی، از گروه ها، شرکتها و صاحبان طرح ها و ایده های نوآورانه حوزه شناختی حمایت می کند.
تامین سرمایه طرح های فناورانه شرکت ها توسط ستاد علوم شناختی

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز و شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در عرصه های علوم شناختی خواست برای توسعه کارها و تجاری سازی محصولات خلاقانه و فناورانه در طرح های فناورانه و نوآورانه در چهار حوزه اصلی ایده، راه حل، طرح دانش بنیان و ظرفیت هم آفرینی در فراخوان گروه سرمایه گذاری توسعه ملی مشارکت کنند.
با حمایت ستاد و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی، با هدف گسترش و توسعه اقتصاد دانش بنیان، شرکتها و مراکز فناور و دانش بنیان برای مشارکت در سرمایه گذاری حوزه های اولویت دار مورد حمایت قرار می گیرند. در قالب این حمایت، تمامی شرکت های دانش بنیان، خلاق، مراکز فناور و استارتاپی، همین طور پارک های علم و تکنولوژِی، مراکز رشد و نوآوری و شتابدهنده ها از امکان مشارکت در این طرح سرمایه گذاری برخوردار می باشند.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز و شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در عرصه های علوم شناختی خواست اطلاعات خودرا در سامانه سرمایه گذاری گروه توسعه ملی www.mellitech.net بارگذاری کنند.
این طرح مشارکت در سرمایه گذاری با هدف حمایت و کمک به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی و محور پیشران نوآوری و توسعه در راستای شناخت افراد و تیم های مبتکر، متخصص و سخت کوش و ایجاد بستر تعامل و همکاری با آنها صورت می گیرد.


منبع:

زمان: 10:50:15
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 208
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل