تسریع در ایجاد کنسرسیوم رفع آلایندگی نیروگاه برق حرارتی شازند

دبیر ستاد محیط زیست معاونت علمی:
به گزارش بی بدیل پرداز، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و تیم کارشناسی در جهت پیگیری فراخوان کاهش آلایندگی نیروگاه برق حرارتی شازند اراک از این نیروگاه بازدید نمودند.
تسریع در ایجاد کنسرسیوم رفع آلایندگی نیروگاه برق حرارتی شازند

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در جهت پیگیری فراخوان کاهش آلایندگی نیروگاه برق حرارتی شازند اراک که به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه سالجاری انتشار یافت، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی ریاست جمهوری و تیم کارشناسی، ابراهیمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و تعدادی از مدیران استانی از نیروگاه شازند اراک بازدید نمودند.
نوربخش، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست هدف از این بازدید را تسریع در ایجاد کنسرسیوم تخصصی رفع آلایندگی نیروگاه شازند با استفاده از ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان، فناور و خلاق بیان کرد.
در این بازدید یک روزه بعضی از نیازهای فناورانه قابل رسیدگی توسط شرکتهای دانش بنیان از سوی مدیران نیروگاه اعلام گردید.
با عنایت به گستردگی و تنوع موضوعات قابل رسیدگی در نیروگاه شازند، بعد از دریافت راهکارهای فناورانه پیشنهادی شرکتهای دانش بنیان، کنسرسیومی از شرکتهای توانمند دانش بنیان برای همکاری با نیروگاه ایجاد خواهد شد.
همچنین با عنایت به توافقنامه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در برش استانی با استان مرکزی درجلسه ایی با حضور شهردار اراک و تعدادی از مدیران استانی موضوعات فناورانه با محوریت مدیریت آب، پسماند، ترافیک ساکن و سایر موضوعات در رابطه با مأموریت ستاد آب، اقلیم و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.

زمان: 09:05:59
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 279
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل