تمدید فراخوان تامین مالی جمعی برای شرکت های خلاق

تا ۱۵ شهریورماه؛
بی بدیل پرداز: فراخوان تامین مالی جمعی برای شرکت های خلاق به همت ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم و با هدف پشتیبانی از رشد و توسعه اکوسیستم نوآوری و شکوفایی طرح و کسب وکارهای خلاق تا 15 شهریور ماه تمدید گردید.
تمدید فراخوان تامین مالی جمعی برای شرکت های خلاق

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در این برنامه، شرکت های واجد شرایط می توانند، بوسیله مشارکت جمعی سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی، به منابع مالی مورد نیاز برای توسعه و تجاری سازی محصولات و خدمات خود دست یابند.
این برنامه شامل سه روش تامین مالی شامل تامین مالی مبتنی بر سود سالانه (Equity Crowdfunding) - که در این تکنیک، سرمایه گذاران در سود سالانه شرکت در آن خدمت و یا محصول سهیم می شوند - تامین مالی مبتنی بر پیش فروش (Reward-Based Crowdfunding) که در آن، شرکتها با پیش فروش محصولات یا خدمات خود، منابع مالی مورد نیاز را جذب می کنند و تامین مالی مبتنی بر اهدا (Donation-Based Crowdfunding) است که طی آن، افراد بدون انتظار دریافت بازگشت مالی، کمک های خودرا به شرکتها اهدا می کنند.
بازی ویدئویی و موبایلی، سینما و انیمیشن، پی نمایی (کمیک استریپ)، واقعیت افزوده، مجازی و ترکیبی، رسانه های صوتی و تصویری، آموزش، یادگیری و اشتغال، طراحی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، هنرهای تجسمی و نمایشی، تولید محتوا، چاپ و نشر، مد و پوشاک، تولید محتوا صوتی و تصویری، نوشت افزار، نوآوری اجتماعی و سایر صنایع خلاق و فرهنگی از حوزه های فعالیت شرکت های خلاق هستند.
گفتنی است چنانچه شرکتی فاقد گواهی خلاق از ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم باشد، می تواند بعد از تکمیل فرم درخواست تامین مالی جمعی با مراجعه به سایت creativepanel.isti.ir نسبت به ثبت دریافت گواهی شرکت های خلاق اقدام نموده و از خدمات دیگر این ستاد بهره مند شود.
تمامی شرکت های متقاضی باید حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ فرم ثبت نام خودرا بصورت کامل و کافی تکمیل و ارسال نمایند.
متقاضیان جهت ثبت نام در فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی، می توانند به آدرس www.rowd.ir مراجعه نمایند.


منبع:

زمان: 10:49:33
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 129
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: آموزش , بازی , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل